Keskeneräinen sivu! Esa Hakala, aktiivikilpailija, toimitsija

Esa Hakala sivusto (3)
Kuka:
Esa ”Espen” Hakala

Mitä Mad Moosessa: Aktiivikilpailija, toimitsija, hallituksen jäsen, näyttelyiden ja tapahtumien järjestäjä,  v2007 Vuoden Hullu Hirvi,

Asuinpaikka: Nurmijärvi

Perhe:

Saavutukset:

Oma www-sivu: www.nopain4x4.fi

**************************************************************************

Esan puheenvuoro:

”Mersulla ajettiin 1998-1999. Se oli sellainen kokeilu lajiin ja kilpaile-miseen. Ei mitään saavutuksia, mutta jäätiin kaikkien mieleen sillä isolla Mersulla. Kuljettajana minä, apparina ekaks istu Pauli Huhtala ja sit tuli Risto ”Ripa” Riihelä.”

MERSU  - chevy 350 cid - 350 aski - unimoginakselit - nelipyörä ohjaus - 100%lukot - auton kori S-Mersu - renkaat 42"x15"x15" Super Swampperit

MERSU
– chevy 350 cid
– 350 aski
– unimoginakselit
– nelipyörä ohjaus
– 100%lukot
– auton kori S-Mersu
– renkaat 42″x15″x15″
Super Swampperit

”Sitt tuli yhteis projekti Popon kanssa josta synty Honda Jep. 2000-2002 Minä vuorostani hyppäsin apparin paikalle ( kyyti oli hurjaa ja opettavaista). Hondalla harjoteltiin eka vuosi . -01 SM 1″
2002 tuli Eurotrial 2sija Norjassa ja Nordikissa 3 sija.”

 

”Sitten tuli taas aika alkaa ajamaan ja hankin Hondan itselleni. 2003-2005 Honda muuttui Aerockisi. Sillä ajoin cuppia, Ruotsin cuppia ja eurotrialit. Suomessa istui kyytiin Riku Suomalainen ja ulkomaan kisoissa Ari Siltanen . Sillä tuli 2003-05 Bil trial 3.sija.”

HONDA AEROCK  - Hondan 2L(130hp)  - manuaali - Volvon porttaali akselit - nelipyörä ohjaus - 100%lukot. - runko ja kori itse rakenettu - renkaat 42"x15"x15" Supr Swampperit   ja 38.5"x11"x15" Boggerit

HONDA AEROCK
– Hondan 2L(130hp)
– manuaali
– Volvon porttaali akselit
– nelipyörä ohjaus
– 100%lukot.
– runko ja kori itse rakenettu
– renkaat 42″x15″x15″ Supr Swampperit
ja 38.5″x11″x15″ Boggerit

Aerock?

Aerock?

Esa Hakala sivusto (5)
”Uuden auton rakentaminen alkoi 2006, tässä välillä ollut satunaisia apparin tehtäviä, mutta paras oli Popon kanssa Eurotrial 2.sija San Marinossa 2007.”

”Uusi auto Honda Bullfrog valmistu 2009 Eurotrialiin Saksaan. Apparina sielä oli Mika Uimonen . Siellä sija vaatimaton ,vastoinkäymisten mukaan. Bullfrogilla ajettiin syksyllä Stadion trial ahvenistolla ja apparin paikalla istui Riku Suomalainen ja sijoitus oli 2.sija.”

HONDA BULLFROG  - Honda2L 16v (150hp) - automaatti - Volvon porttaali akselit - nelipyörä ohjaus - 100% lukot - runko ja kori itse suuniteltu ja rakenettu - renkaat 42"x15"x15" Super Swampperit   ja 38.5"x11"x15" Boggerit

HONDA BULLFROG
– Honda2L 16v (150hp)
– automaatti
– Volvon porttaali akselit
– nelipyörä ohjaus
– 100% lukot
– runko ja kori itse suuniteltu ja rakenettu
– renkaat 42″x15″x15″ Super Swampperit
ja 38.5″x11″x15″ Boggerit

 

Esan kuvagalleria